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Date:  Sun, 16 Jul 2006 18:12:36 +0900
From:  no@ann.co.jp
Subject:  [pasml 204934] Re: アンチウイルスをアンインストールするなら
To:  pasml@ann.co.jp
Message-Id:  <200607160912.k6G9Caxx004410@ns.pas2.jp>
X-Mail-Count: 204934

お名前   : 燐 困りごと掲示板から
URL      : 
質問URL: http://pasokoma.jp/?num=359332&ope=v
ツリー: http://pasokoma.jp/cgi/tree.cgi?num=359332
--
皆様へ

回答ありがとうございます。

キングソフトアンチウィルスをアンインストールし、AVGアンチウィルスをインストールしてしまったため、通りすがり様のおっしゃっていたセーフモードでのテストは行えませんでした。
しかし、AVGアンチウィルスをインストール後、管理者アカウントをログオフし、制限付きアカウントでログオンし、その後制限付きをログオフし、再度管理者アカウントでログオンしたところ、デスクトップが表示途中の状態でフリーズしてしまいました。
強制終了後、再度立ち上げ、管理者でログオンし、起動が完了するのを待っていたところ、ブルースバックになってしまいました。

以下の文章が、そこで表示された文章です。

A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage
to your computer.

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

If this is the first time you've seen this stop error screen,
restart your computer. If this screen appears again, follow
these steps:

Check top make sure any new hardware or software is properly installed.
If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer
for any windows updates you might need.

If problems continue, disableor remove any newly installed hardware
or software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing.
If you need to use Safe Mode to remove or disable components, restart
your computer, press F8 to select Advanced start up Options, and then
select Safe Mode.

Technical information:
*** STOP: 0x0000000A (0x00000000, 0x00000002, 0x00000001, 0x806F4742)

Beginning dump of physical memory
Physical memory dump complete
Contact your system administrator or technical support group for futher
assistance.

(誤字などあったらすいません。)

なお、ログイン名は全て半角英数字です。
MicrosoftUpdateも行っています。
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