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Date:  Thu, 11 Feb 2010 23:08:44 +0900
From:  no@ann.co.jp
Subject:  [pasml 334490] WindowsPro の再インストールができない
To:  pasml@ann.co.jp
Message-Id:  <201002111408.o1BE8ipx021899@ns.pas2.jp>
X-Mail-Count: 334490

名前: パソコンって難しい(初) BBSから
質問:http://pasokoma.jp/49/lg490444#490444
携帯:http://pasokoma.jp/m?num=490444&ope=v
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メーカー名: acer
OS名:WindowsXp Professional 
パソコン名:Aspire 5500Z
トラブル現象:パソコンが起動しない 
ハード関連:CD-ROM/R/RW 
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WindowsXP pro のディスクを再インストールしました
契約に同意するところまではいけたのですが、つぎの画面で止まってしまいます。
そこに書いてある内容は



A problem has been decected and windows has been shut down to prevent damage
to your computer.

If this is the first time you`ve seen this stop error screen,
resart your computer.If this screen appears again, follow
these steps;

Check to make sure an new hardware or software is properl installed.
If this is a new installation ask your hardware or software manufacture
for any windows updates you might need.

If problems countinue, disable or remove any newly installedhardware
or software.Disable BIOS memory option such as caching or shadowing.
...




です。どうすればいいですか?

ちなみに1回目に再インストールしたときは最後までいきましたが、
ログイン画面が永遠と出なかったので、強制終了させました。 
--
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