TOP > Up > Today


Date:  Mon, 15 Feb 2010 21:04:06 +0900
From:  no@ann.co.jp
Subject:  [pasml 334638] Re: WindowsPro の再インストールができない
To:  pasml@ann.co.jp
Message-Id:  <201002151204.o1FC46YW021138@ns.pas2.jp>
X-Mail-Count: 334638

名前: kimi BBSから
質問:http://pasokoma.jp/49/lg490444#490592
携帯:http://pasokoma.jp/m?num=490592&ope=v
--
パソコンって難しい(初)さんは No.490444「WindowsProの再インストールができない」で書きました。

>A problem has been decected and windows has been shut down to prevent damage
>to your computer.
>
>If this is the first time you`ve seen this stop error screen,
>resart your computer.If this screen appears again, follow
>these steps;
>
>Check to make sure an new hardware or software is properl installed.
>If this is a new installation ask your hardware or software manufacture
>for any windows updates you might need.
>
>If problems countinue, disable or remove any newly installedhardware
>or software.Disable BIOS memory option such as caching or shadowing.
>....

ブルースクリーンですよね?
2月9日にMicrosoftが配布した月例セキュリティ更新プログラムMS10-015を適用しているなら
それが原因かもしれません。
http://blogs.technet.com/jpsecurity/archive/2010/02/12/3312344.aspx
現在調査中とのことで、はっきりするまでは自動配信を一旦停止しています。
調査完了を待つというのは?
--
== 掲示板URL: http://pasokoma.jp/bbs ==
   配信の停止: http://pasokoma.jp/taikai
   本メールマガジンへの返信はなさらないで下さい
== 投稿はパソコン困りごと掲示板でお願い致します ===
    

TOP > Up > Today