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Date:  Sat, 5 Jan 2013 20:37:51 +0900
From:  no@ann.co.jp
Subject:  [pasml 346286] Re: 作業中にブルー画面になり再起動
To:  pasml@ann.co.jp
Message-Id:  <201301051137.r05BbplO008095@ns.pas2.jp>
X-Mail-Count: 346286

名前: Mathemagician BBSから
質問:http://pasokoma.jp/51/lg511088#511099
携帯:http://pasokoma.jp/m?num=511099&ope=v
--
ZONEさんは No.511091「Re:作業中にブルー画面になり再起動」で書きました。

再度ブルー画面になりました。
アドバイスのおかげでじっくり読めました。
本文末に全文をペーストします。

このメッセージを読むに心当たりとなるのは
WinShell(LaTeX 編集ソフト) です。
なぜなら、ブルー画面が現れたときはいつも WinShell の作業中だからです。

でも、インストールして5ヶ月ほど経ちますが
これまで支障なく使えていましたから、ふに落ちない感もあります。

また WinShell の環境設定等は手間がかかるので
他に解決策が見あたらない段になってから
インストールしなおすことにしたいと考えています。

いかがでしょうか?
よろしくお願いします。

以下、ブルー画面のメッセージです:

A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.
 
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
 
If this is the first time you've seen this stop error screen,
restart your computer. If this screen appears again, follow
these steps:
 
Check to make sure any new hardware or software is properly installed.
If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer
for any windows updates you might need.
 
If problems continue, disable or remove any newly installed hardware
or software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing.
If you need to use Safe Mode to remove or disable components, restart
your computer, press F8 to select Advanced Startup options, and then
select Safe Mode.
 
Technical information:
 
*** STOP: 0x0000000A (0x000000000000E640,0x0000000000000002,0x0000000000000001,0xFFFFF80003ADCD2C)
 
Collcting data for crash dump ...
Initializing disk for crash dump ...
Beginning dump of physical memory.
Dumping physical memory to disk: 100
Contact your system admin or technical support group for further assistance.

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